9.7.10

Xpert lak kasi sumpah talak 3 pd belagak

NI LAK AKU COPY FROM FORUM HARMONI, AKU TAU RAMAI YG TAK BUKA FORUM HARMONI SO AKU TOLONG SAMPAIKAN LE...TOLONG MENOLONG DLM MENCEGAH KEMUNGKARAN MAA....MUNGKAR APA MEMBOHONG ORG UTK DPT RM...BUANG SAKA DR JAUH LAGI SENANG APA, KORANG BANK IN JE DUIT, KALAU DEKAT2 TU SUSAH SIKIT PASAL KORANG NAMPAK...

SO SAPA2 YG BACA TU SILA COPY SBB XPERTS TAK BG AKU COPY DLM BLOG YG AKU GUNA NAMA DIA, TP DIA TAK CAKAP AKU TAK LEH COPY KAT SINI...KWANG KWANG KWANG...SO KALAU DIA SURUH AKU DELETE AKU DELETE LAH...SO SEBELUM AKU DELETE BAIK KORANG COPY DULU...


lama aku tak reply kat harmoni nih.. lepas pernyataan aku dulu

ada jugak lagi yg syak aku adalah umar... wakakakakkaka...

umar,
betul la ko kata, diaorang tak dapat teka ko sape, diaorang letak kat aku.. pastu kias2 .. wakakakkaak.. lawak2

untuk pengetahuan,
kes abg yang sakit dulu tu, rasanya.. kes aku tu.. mengubat malam2, itu macam kene kat aku.. huehuehe.. ginilah .. why not kita buat gini..

kalau betul aku nih umar, aku bersumpah dengan nama Allah yang menciptakan aku, kalau betul aku nih umar, aku ceraikan isteri aku dengan talak 3, dan aku mati dalam kekafiran, .... kalau aku nih UMAR lah.

tp, aku cabar korang lak bersumpah, macam aku sumpah.. ok.? so memana yang tuduh aku tu, silakan tampil. atau telur kecut! dan pad yg belum kawin, sumpah la pada mak korang plak.. sumpah mak kau mati dalam kafir or anak kau ke, or ayah kau ke.. camne ? nak suruh aku buat dulu.. boleh je.. sebba aku tau . .. aku BUKAN UMAR!!!!!!!!!!

oh lupa.. mesti korang sebut, ah sumpah diaorang tu tak bermakna, whatever yang ko ckp la.. bersumpah la kalau betul.

atau korang baca aurad korang tu, sebut nama aku, takkan tatau nama aku kan, sebut je apa jenis musibah or bala, dan jangan lupa, masukkan nama korang sekali, kalau salah, korang terima plak padah yang sama.

amacam? korang sruh aku gi DS, bagi penjelasan pada belagak.. sape yg nak penjelasan, aku ke korang? korang le jumpa aku.. bila kes sarip dol nih .. korang suruh dia plak jumpa korang.. wakakakak lawak.. pastu pusing fakta.. alasan korang, sarip perlukan penjelasan, so dia yg kena jumpa belagak.

tp kes aku, aku plak kena ke sana, walhal korang nak penjelasan. kah kah kah ..

untuk kes abg aku tu, nih aku cerita

tahun 2007, aku turun dari melaka bersama albuyong, ke kantin sekolah, amik air doa yang belagak suruh aku amik, masa sampai kat kantin, ada belagak dan isterinya dan guru belagak yang buta tu.

(kalau ada juagk yang mengaku ada kat situ, wakakaka.. memang pembohong!!!!!!!)

kami dijemput makan. makan le aku dengan buyong.

lepas amik air doa, aku ingat lagi, kata2 belagak kat aku, roh dan jasad abg aku dah nak putus, dan disahkan oleh guru dia.

so balik tu aku fikir, dan aku yakin bahawa ajal maut semua datang dari Allah.

balik tu aku pun kasi la air doa tu.

dan untuk pengetahuan, bukan belagak je yg usaha untuk abg aku, Tarawis, albuyong, ust rahim, rozaimy, dan ramai lagi yang aku tak sebutkan nama disini yang membantu aku. siap sms dan telefon bgtau apa perlu aku buat.

hahahhaha... dan pada tahun 2007, aku join Kebatinan Budi Suci di bawah Ismail Kamari. start dari hari tu, aku tak pernah bgtau sesape kecuali 4 org forumer je yg tau. albuyong, edbest, alibaba dan matp.

dan start dari hari tu, aku mana ada jin. ini disahkan oleh scan adi, scan ibnu adam, scan belagak.. dan bila aku kat luar DS macam skang nih, lepas kes2 ini timbul, aku ada BAPAK JIN la.. macam2 jin.. sebelum tu.. aku dituduh ada JIN KANTAN .. tp itu tahun 2006.... wakkakaka.. JIN KANTAN tu diclearkan oleh Abg Mat (guru belagak dari kuantan) ..

pasal scan scan dari DS nih, lama dah aku tau bab macam yg sarip dol bgtau tu.. tp aku abaikan je, .. sebab aku fikirkan tak perlu pun aku bising.. diaorang pun hal lah .. tp bila dah sampai aku pun kene tuduh macam2.. so aku berbunyi lah ...

dulu masa aku kat DS, ada lah org tanya aku, mana pergi ahli seangkatan dengan aku dulu, kenapa tinggal aku sorang je..

nh aku jawab..

diaorang dah lama dah suruh aku tinggalkan belagak.. tp aku amik jalan mudah, aku taknak bermusuh atau ape ape je.. kerana aku masih ada sifat hormat . dan yang paling penting.. dia juga pernah tolong aku. dan aku hormat. so aku setia je. dan sekarang, aku dah tinggalkan DS. takmo aku terlibat dengan ape ape dah dengan DS.

bab ilmu, aku tak pernah pun belajar bab musyahadah, heheheh
oh satu lagi .. bab tali bala dari langit.. wakakkaka.. ini betul aku lawak.. lupa.. aku ada tali bala dari langit.. abis lah aku gini...

nanti ada plak yg tokok tambah cerita aku nih.. wkakakakak.. biasalah CONMEN..

cerita biasalah, ditokok tambah, ditambah perisa.. walhal blog DARULSAKA tu dulu pun aku yg create. kah kah kah .. pastu tuduh aku ajar ilmu dari DS kat luar.. wakakakkakakakakka.. walhal aku ajar bab tenaga dalam, biosinergi dan ilmu2 yg korang kata ADA JIN tu le..

amalan aku, semua tak betul.. wakakakakka.. guru aku semua tak lepas azab kubur kan? doa guru aku dari indon tu tak lepas.. itu kata2 belagak masa aku dalam DS. aku diam je.. sebab yg kenal guru2 aku tu.. AKU ! bukan dia..

aku ingat lagi ARWAH TUAN GURU CHE KOB dari Karak. Khalifah Tariqat Anfasiah. aku pi jumpa belagak kat kota kemuning, (MASA NIH DS TAK WUJUD LAGI, SO BEBUDAK YG TAK KENAL DS LAGI, PI MAIN JAUH2!!) .. aku pegi dengan anak murid aku 3 org.. belagak panggil roh TUAN GURU CHE KOB nih.. berkenaan ilmu KHATAMUN NUBUWWAH. dia kata, tuan guru nih lepas untuk diri dia je.. wkakakkakaka.. aku sengih je ...

takpelah.. aku amik sikap diamkan diri , sebab aku hormat. tp ada jugak mulut2 busuk dan berulat yang buat penyataan bangsat. wakakakkakaka.. lawak lawak.. cerita kat aku bab scan nih bersepah dalam memori aku nih..

sebab perangai serkap jarang ... dan aku berdoa agar sesiapa yang tuduh aku, or ape ape jela .. bacakan yasin untuk aku la, aku doa, berikan pengajaran plak pada korang..

nanti ada plak yg berbunyi, ah duit aku belajar dengan dia tu, aku tak halalkan.. aku ada PAKSA korang belajar dengan aku ke?Huh? fikir dengan otak bukan dengan lutut.

3 comments:

  1. Syabas Pert, semua ilmu bagi Belagak dia yang punya orang lain tak dapat, boleh ijazah sana ijazah sini. Kitab kan dimasukkan dalam dada dia. Tapi bila suruh hurai kitab gagagagagap. Belagak ni tak faham dengan betul sifat ilmu Allah yang qodim lagi Azali.

    ReplyDelete
  2. hola..pert..den 1 kapal dgn ko

    ReplyDelete