9.7.10

Hari tu mencabar2 org, org cabar dia, dia ngelat lak

NI DRP FORUM HARMONI, POSTED BY SARIP DOL AKA KARMA


tadi saya pi masuk blog http://www.tokbelagak.blogspot.com/ sebab nak cari no talipon belagak maka aku jumpa nombor dia iaitu 019-9223594. so, aku pun call dia sebentar tadi..

trut truuut.. trut truut...

belagak: senyap tak bersuara seperti menunggu saya bersuara dulu. suara latar membayangkan seolah-olah beliau berada di tempat terbuka.

sarip dol: Helo.. belagak kan ni?

belagak: ye.. aku belagak.

sarip dol: ok, senang cerita aku sarip dol dan pasti kau dah maklum yang aku dah sahut cabaran kau so apa kata kau?

belagak: hei Kassim.. hek eleeh.. jangan nak berlawaklah. kehkehkeh

sarip dol: siapa Kasim.. aku bukan kasimlah, aku sarip dol.. karma pun aku gak!

belagak: Laa.. kasim, jangan berguraulah, aku tau tu engkau.. aku kat masjid India ni mailah aku belanja kau makan. kehkehkeh

sarip dol: ehh, kau ni kenapa belagak. aku kata aku ni sarip dol aka karma. so pendek cerita kau berani tak sahut cabaran aku? dah sediakan ke RM5000?

belagak: alah kasim.. mailah makan-makan ngan aku.. kalau engkau bukan kasim mana kau tahu nombor aku ni? kehkehkeh

sarip dol: dalam blog kau lah.

belagak: weii, aku mana ada letak nombor hp aku dalam blog.. takde.. takde.. kehkehkeh.. kawan-kawan aku je ada nombor ni. kehkehkeh

sarip dol: kau ni kenapa belagak? bukan ke kau yang letak nombor hp kau dalam blog jual ubat kau tu.. yang tribulus ke apa tu?

belagak: terdiam seketika.. erm, kasim meh la makan-makan aku belanja.

sarip dol: sebenarnya aku ambik nombor kau ni dari blog http://www.tokbelagak.blogspot.com/ . so, jangan berdalih lagi. bila aku boleh datang darulsaka?

belagak: eh, kau boleh talipon balik aku dalam 10 minit tak.. a..a..ku ada hal jap.

sarip dol: tak boleh sebab aku tahu kau nak mengelat.

belagak: tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut (lain diputuskan oleh belagak)


kepada Pro belagak, sila sahkan perbualan ini betul atau tidak dengan bertanya kepada belagak sendiri.

belagak memang bacul. ihih

_______________________________________________________


pastu dalam pukul 3 setengah tadi maka seperti yang dijanjikan, saya pun call lah belagak semula.

panggilan pertama: trut truuuuut.. trut truuuuut.. trut truuuuut.. trut truuuuut.. trut truuuuut.. (langsung tak diangkatnya).

panggilan kedua: trut truuuuut.. trut truuuuut.. trut truuuuut.. trut truuuuut.. trut truuuuut.. (pun langsung tak diangkatnya).

panggilan ketiga: trut truuuuut.. trut truuuuut.. trut truuuuut.. trut truuuuut.. trut truuuuut.. (pun langsung tak diangkatnya).

dah agak dah.. mesti belagak mengelat punya. biggrin5


kepada Pro belagak, sila sahkan perkara ini betul atau tidak dengan bertanya kepada belagak sendiri.

belagak memang bacul. ihih

5 comments:

  1. Siapelah sangke
    ai cempedak dah jadik nangke
    nujum T** B$$$$$
    ai nujum lah temberang
    alal lalak alal lalak

    ReplyDelete
  2. Dewa 1: amacam sudah mati K***?

    Dewa 2: eh nanti, nanti nama saje tak cukup musti mau ada alamat.

    Dewi 1 : Alamat mane cukup daa, musti mau ada nombor IC. Nanti khilaf worang?

    Dewa 3: eh nanti, nanti nombor IC pun tak boleh musti mau ada gambar.

    SIFU BUTA: SEMUA SALAH, MUSTI MAU ADA ITU K*** DEPAN SINI. BARU MULEH BIKIN MATI.

    TAWAKKAL KEPADA ALLAH....BELAGAK DAN SIFU BUTA TAKLUK DIBAWAH KEKUASAAN ALLAH.

    ReplyDelete
  3. mcm mana ni umaq? sana dh senyap je..takkan nak suh pak sarip terjah je....tp kalo terjah jgn lupa bwk video cam...

    ReplyDelete
  4. tu senyap tandanya bacul...org tepon pun tak angkat...ko perhatikan, penah ke dia senyap sunyi cam ni kalau ada org sergah dia.

    dulu Ahli sergah dia, melenting anak murid dia, karma sergah melenting dia habis dia tuduh sana sini, umar sergah dia, mana dia tutup mulut, kena sabri sergah eh silap sabri bukan sergah, sabri bukan aje sarang tebuan dgn pokoknya, dengan hutan sekali dibakarnya, itupun pasal belagak yg cabar.....so lepas hutan kena bakar....dia tak de tempat nak nyorok...tu yg gali lubang sembunyi cam tikus.....pe pe hal wa caya sama lu sabri....

    ReplyDelete
  5. melenting anak murid dia, karma sergah melenting dia habis dia tuduh sana sini <<<< salah seorang nama piero kotkat MP tu?

    ReplyDelete