5.7.10

Attention: Karma = Sarip Dol

Dipetik drp forum Harmony bertajuk Fitnah Belagak dan sangka-sangkanya.


http://www.harmoni-my.org/forum/index.php/topic,5042.120.html


Dan Sarip Dol dah pun jumpa Belagak....so belagak tgh kecut perut sekarang ni....



Suatu hari pada awal Mei 2010, Mahathir datang berjumpa saya dan memaklumkan bahawa Belagak sudah membuka pusat rawatan DarulSaka lantas diberikannya alamat blog Belagak. Kemudian pada pertengahan Mei 2010 saya mula bertandang ke lawan blog Belagak dan mendapati beliau telah dikenali sebagai Tok Belagak dan telah mengaku bahawa dirinya adalah ‘sifu segala sifu’. Setelah selesai saya membaca tulisan-tulisan Belagak didalam blognya maka saya membuat kesimpulan bahawa Belagak tidak mengambil iktibar atas pertemuan saya dengan beliau yang berlaku pada bulan ogos 2008. Beliau masih mempercayai bahawa scannya adalah benar sedangkan pertemuan beliau dengan saya tempoh hari telah terang-terang membuktikan yang scannya amat-amat tersasar dan kesannya dapat mengundang fitnah yang amat besar.

Terdetik rasa dihati untuk menyedarkan beliau. Saya mula mengatur agenda.. agenda yang mungkin akan dapat menyedarkan beliau jika beliau bersikap berlapang dada atau mungkin akan lagi mengeraskan hati beliau jika beliau bersikap ego dan tidak mahu mengaku kesilapan. Langkah awal diatur...

Dengan menggunakan samaran bernama KARMA... ya, sayalah KARMA maka saya mula melakukan aksi-aksi provokasi untuk menarik perhatian belagak diblog beliau dan nampaknya usaha saya berhasil. Sila lihat provokasi saya diblog beliau pada tulisannya yang bertajuk ‘DVD TERPANAS ABAD INI’ dan di ‘Suatu Pengajaran Buat Den’ pada tarikh 31 Mei 2010.

Jawapan Belagak atas provokasi saya di tulisannya yang bertajuk ‘Suatu Pengajaran Buat Den’:

DARUL SAKA said...
Banyaknya JIN ko ni Karma..patutlah kerek je....try le hantar kat den...bawah tapak kaki den je....Den kasi tempoh 3 hari utk ko attack DEN....lepas tu den akan kaut semua....no heart feeling
June 1, 2010 6:50 AM

Ok.. kita sorot sekejap pada ogos 2008. Bukankah beliau telah buang segala jin dampingan saya dan saka saya? Jadi jin yang mana pula yang beliau scan ini?Huh?? Maka semua pro atau anak murid beliau betul-betul percaya yang saya ada banyak jin.. buktinya lihatlah sendiri pada blognya itu.

Ada yang kata saya ni puak-puak Wahabi dan ada juga yang kata saya ni Mail Kacip yang Belagak gelar TAHIKMAN atau murid beliau. Tapi Belagak lebih berat menuduh saya murid Mail Kacip ketika ini. Lihat tulisan beliau dibawah ini:

DARUL SAKA said...
Bilo DEN baca komen si Karma..tahulah dia memikir tak guna otak atas..tapi mikir guna muntut..mungkin tahik man ajar camtu kut...
June 1, 2010 8:50 AM

Ok.. mari kita analisa kejap. Saya bukan anak murid Mail Kacip dan tidak pernah pula bersemuka dengan beliau. Kenapa belagak babitkan Mail Kacip dalam isu ini??? Kemudian melarat pula Belagak merendah-rendahkan serta mencela Mail Kacip dan tindakan beliau direstui pula para pro beliau. Mari kita saksikan:

DARUL SAKA said...
Mail kacip pun kono tinggal dgn mini dia...hanya pompuan giler je sanggup bermadu kasih bergelumang dgn najis...korang bayangkan Mail French Kiss mini dia....melekat sekati taik gigi...so lepas ni tak yah dah makan ubat diet....asal nak makan je ingat kan Mail kacip kasi French Kiss sama korang
June 1, 2010 6:24 PM


Kemudian beliau mula bertindak:


DARUL SAKA said...

Karma, tinggal 2 hari sahaja lagi...
June 1, 2010 6:30 PM


DARUL SAKA said...
Karma....sudah 2 hari.....mana Jin2 anda....esok pukul 12 tghari DEN kaut je...with or without your permission.....
June 2, 2010 7:36 PM


Ok.. mari kita analisa lagi. Setelah diprovokasi maka belagak melakukan scan terhadap saya dan terus dengan ‘confident’nya menuduh saya ada banyak jin. Kemudian beliau mencabar saya untuk ‘attack’ beliau dengan jin yang ada pada saya. Sebenarnya, saya takde pun jin yang boleh digunakan untuk serang dia. Kalau ada pun, bukankah dia dah ‘settle’kan pada ogos 2008?? Pelik betul!! Jadi kesimpulannya, tak ade sekor jin pun yang saya hantar pada beliau sebab saya tak ada membela jin pun. Kemudian, apabila perangkap sudah mengena lantas saya atur soalan strategi:

karma said...
Belagak tulis:
1.Banyaknya JIN ko ni Karma..patutlah kerek je....try le hantar kat den...bawah tapak kaki den je....Den kasi tempoh 3 hari utk ko attack DEN....lepas tu den akan kaut semua....no heart feeling

2.Bilo DEN baca komen si Karma..tahulah dia memikir tak guna otak atas..tapi mikir guna muntut..mungkin tahik man ajar camtu kut...

3.Karma, tinggal 2 hari sahaja lagi...

4.Karma....sudah 2 hari.....mana Jin2 anda....esok pukul 12 tghari DEN kaut je...with or without your permission.....


Komen aku:
1.Berdasarkan ayat ko yang kat atas tu maka ko telah pun mengaku yang ko boleh scan orang maka itu yang aku tunggu-tunggu selama ini so lepas ni ko tak boleh lari punye. Oleh sebab ko kata aku ada jin, soalan aku, jika benar ko boleh scan orang maka berapa ekorkah jin yang ada pada aku? Kalau jawapan ko tu betul, DEMI ALLAH aku akan mengaku ko betul. Kalau ko salah maka hendaklah ko bertaubat dari membohongi masyarakat.

Ko dakwa aku banyak jin kan maka dengan ini aku izinkan ko kaut semua jin aku tapi sila kemukakan berapa ekor semuanya, apa jenisnya dan dari mana datangnya?

2.Kompom ke aku ni murid Tahik man atau aku ini sendiri adalah Tahik man? Oleh kerana ko ada ilmu scan tahap tinggi maka silalah scan dari sekarang. Kemudian bagitau identity aku yang sebenar kat khalayak bahawa aku ni murid Tahik man atau mail kacip. DEMI ALLAH aku akan perkenalkan diri aku yang sebenar kat khalayak kalau ko salah.

3.Ko kautlah semua jin aku tu.

4.Ko kautlah semua jin aku tu.. dan jangan lupa ko kaut/musnah/pangkah/batalkan/padam/delete sekali ilmu-ilmu kebatinan yang ada pada aku. Kemudian, setelah ko kaut semua jin aku dan batalkan ilmu aku tentu aku dah takde jin lagi kan so aku cabar demi ketinggian ilmu ko itu maka serulah sekelian jin-jin kafir atau mukmin, puaka, saka, hantu atau apa saja agar menyerang aku dengan serangan tahap tertinggi bangsa jin. Dan lagi aku minta ko dan memurid ko dalam waktu yang sama melancarkan jurus-jurus peringkat tertinggi yang korang kuasai untuk memudaratkan aku. Dan serangan terhadap aku dibuka mulai sekarang sampailah 12 tengah malam hari sabtu ini.

DIHARAP BELAGAK JANGAN MENGELAT DAN BUKTIKAN ANDA DIPIHAK YANG BENAR. KALAU AKU MASUK KAT BLOG NI LEPAS HARI SABTU DENGAN SIHAT WAL AFIAT MAKA ITU TANDANYA ANDA SEMUA TELAH TERTIPU DENGAN ILMU ANDA SENDIRI.
June 2, 2010 10:55 PM


Kemudian Belagak merapu dengan cakap saya ada guru kat Indon lah pulak. Pastu saya ada gelaran kiyai Khalifah Wali Mursyid yang setan bagi lah. Hai.. macam-macam hal lah... ni buktinya:

DARUL SAKA said...
setakat aura dari Indon tu tak payahlah....itu ilmu berbayar beb..sebab itu ada jin...sabar...den tunggu serangan ko...kan
Kan den dah cakap dulu...ko kumpul seluruh guru ko kat indon dan malaysia tu,..bawah tapak kaki Den jo..
June 2, 2010 11:53 PM


DARUL SAKA said...
Ko perasan ko kiyai khalifah wali mursyid....ha..ha....itu gelaran Setan bagi kat ko...masa ni ko didampingi 7 ekor Jin....
June 2, 2010 11:55 PM


Ok.. kita analisa lagi. Saya tak pernah pun ada guru dari Indon dan tak pernah pun dilantik oleh mana-mana guru atau pertubuhan menyandang gelaran kiyai Khalifah Wali Mursyid. Bukankah dah merapu betul scan si Belagak ini?Huh Lepas tu ajak saya berjudi lah pulak:


DARUL SAKA said...
Why not kita put RM 2,000.....ada berani ? U choose....nak debat..nak fight nak main jurus...
June 3, 2010 12:06 AM


Kemudian, kemuncak scannya yang merapu apabila beliau melibatkan guru saya dan menuduh guru saya sebagai sesat. Ok.. bab ni kalau jumpa Belagak kat tempat dia saya nak tanya dia siapa guru-guru saya.


DARUL SAKA said...
Biasa kalau nak hentam biar habis....Guru ko pun dah banyak sesatkan orang...so kalau ada izin dari Allah Den titik ko dgn guru ko sekali....itupun selepas ko datang face to face dgn DEN.
June 3, 2010 12:16 AM


Dan tiba-tiba pulak, dengan ‘confident’nya Rozaimy menyampuk, juga ‘confident’ macam abangnya jugak:

Rozaimy Baharuddin said...
sebenarnya anu karma telah dimatikan pun. Cuma tak tahu sapa yg buat. Tok Belagak tak buat pun...
Rupanya anu dia mati, dia syak Tok Belagak yg buat... tu yg dia hangin semacam aje....

habis dah trademark TB matikan anu...

so sila mai ke PRO DS utk membuktikan yg anu hang tak mati.. ada berani!!!!!
June 3, 2010 6:04 PM


Rozaimy Baharuddin said...
karma, ramai kata anu hang dah mati.
so kena mai PRO DS utk membuktikan kita orang salah scan...

itu aje aku minta, itu pun hang berpusing nak jawap..

bila dtg hang boleh tunjukkan anu hang yang tak mati tu.....

kalau tak mai PRO DS, aku anggap betullaa hang punya anu dah mati. END
June 4, 2010 1:22 AM


Belagak pun masuk dan mengompomkan kata-kata Rozaimy:

DARUL SAKA said...
Kesian kat DEN asal KOTE mati je DEN kono tuduh..itu hari satu Ustaz Darul tuduh DEN gak buek...Kesian kanlah kat DEN...Hari Jumaat ni...Kesian DEN...

Kata orang jangan suka cabar2 orang...kena dengan DEN takpolah..DEN kasi tau apo DEN nak buek in advance...Ini masuk forum orang cerita sudah lebih..orang lain dah lama bengang dengan Lu..Last2...mati Kote...Kesian Kote...itu yg ko hangin kat DEN semacam jo...Ko ingat DEN sorang jo mampu matikan Kote dalam dunia ni...Ado yg baru belajar..ado yg pertengahan ado yang dah mantap...Yg pasti asal mati KOTE je DEN gak kena tuduh...nasib..nasib..nasib

DEN punya trade mark kalau DEN buek...suruh perawat SCAN...Pasti ada MARK OF ZOLLO...Ingat tu MARK OF ZOLLO...MARK OF ZOLLO kat ANU ko. Sekurang kurangnya ko berterimakasih le pada siapa siapa pun yg buek KOTE ko Mampus..Takdelah ko melancap tak pasal jo...Kurang sikt dosa..Guru ko pun tak dapek nak tolong kan..

Camnilah sobab DEN ni mudah kesian..DEN ada ilmu yg ALLAH kasi untuk pulihkan...Tapi RM 3,000 ma...Kalau ada banyak tu kita muleh mula story...Ha..ha..ha.. DEN laughs All the way to the Bank..
June 3, 2010 6:39 PM


DARUL SAKA said...
OOOO Jin-2 Karma..janganlah Cekik DEN....Nak menaip ni pun dah tak larat...macam nak mampus..Bukan Salah DEN...DEN tak matikan Kote ko...Trust me..Bukan DEN Buek..percayalah...Matilah DEN kono cikik dgn JIN2 ko ni...Ya ALLAH Ampunilah dosa ku...

Sompek kah DEN makan Nasi Beriani malam ini...

Andaikata DEN tak update blog tu..faham faham lah..DEN dicokik JIN2 Karma...kalau sudi..ziarahlah Makam DEN...
June 3, 2010 8:57 PM


DARUL SAKA said...
Karma..DEN masih hidup lagi la...Jin Ko dah DEN cakap 7 ekor...Ko kata nak jawab dengan jujur...Kah..kah..

Mai le sini...Rm 2000 ma....takan nyorok balik Internet je...DEN simpati gak sebab Kote ko mati...Tapi ikhlas..DEN cakap...Bukan DEN buek..tu orang lain...betul wa cakap lu..
June 3, 2010 9:09 PM


DARUL SAKA said...
DEN ucapkan Tahniah pada yg berjaya Mematikan Anu Karma dengan Clean Shot...Terus tak naik...Anda hebat..
June 3, 2010 9:29 PM




DARUL SAKA said...
Karma....ko marah aku pasal matikan kote ko ke ? Bukan aku yg buat ? Percayalah....ko masih tak nafikan kote ko mati...

Mari le sini...den offer rm 2,000 muleh repair kote ko...ini antara ko dan aku je...repair kote rm 2,000 je ..harga kawan2...tapi kat orang ko ceritalah rm 3,000...

Den buang Jin2 ko aje ....yg saka tu Den tak janji...itu sama cam den offer itu hari...ha..ha..

Lai..lai..lai....ko ku memangle pendek..tapi kalau pendek pun takan takut nak jumpa DEN...DEN kasi peluang ko serang DEN 3x dulu sebab ko pendek....lepas tu DEN tibai le....he..he..he...ada berani...
June 4, 2010 1:51 AM





KESIMPULAN DARI FAKTA DIATAS

1.belagak scan aku ada banyak jin sedangkan pada hakikatnya dia dah buang semua jin aku pada ogos 2008.

2. belagak scan pada aku ada 7 ekor jin yang berasal dari ilmu-ilmu yang aku tuntut dengan berbayar dari Indonesia. Hakikatnya aku tak pernah berguru dengan mana-mana orang yang berasal dari Indonesia pun.

3.belagak scan aku ada kena-mengena dengan Mail Kacip tapi hakikatnya Mail Kacip tu pun aku tak kenal siapa dia.

4.belagak scan, aku ada gelaran Kiyai Khalifah Wali Mursyid. Hakikatnya takde sorang pun manusia yang ada kat atas muka bumi ini yang pernah gelar aku macam tu.

5.belagak mengajak aku berjudi.

6.belagak scan, kemaluan aku dah mati. Hakikatnya tidak begitu dan boleh dibuktikan.

7.belagak scan, aku serang dia sebab marah kat dia mematikan kemaluan aku. Hakikatnya kemaluan aku tak mati pun.

8.belagak scan, ada orang lain yang dah matikan kemaluan aku dengan clean shot. Hakikatnya kemaluan aku tak mati pun.

9.belagak scan guru aku dah banyak sesatkan orang. Hakikatnya dia langsung tak kenal pun guru aku tu sapa. Mail Kacip?? Bukan.. guru aku bukan Mail Kacip.

10.belagak scan yang jin aku dah serang dia. Hakikatnya aku langsung tak buat apa-apa. Masa tu aku pegi cuti-cuti Malaysia dengan keluarga aku kat Kuala Terengganu.

12 comments:

  1. So belagak ada berani???

    Yg kau tak kenal lagi hanyalah si GERILA bernick Umar...ha ha ha....dan umar akan menjadi igauan kau hingga ke akhir hayat.....

    ReplyDelete
  2. perghh..panas siot...

    ReplyDelete
  3. Belagak sudah kantoi mula2 scan si karma ni tok sombong, pas tu scan kata sabri, pas tu xperts, pas tu dah tak tahu sapa lagi....rupa2nya Sarip Dol yg dikatakan dulu ada jin silat gerak, jumpa sarip dol kata ada pendamping la pulak, kejap 1 kejap 2, lps tu kata syarizal samdin ada saka pulok (rupanya nama sarip dol sebenar, lps tu kata nama sarip dol kassim le pulok....kalau cam ni aku pun boleh ngaku aku boleh scan dan ngaku aku sifu segala sifu....apa susah TEKA AJE LA...BETUL KE TAK BETUL KE PULANGKAN BALIK PADA ALLAH TAALA....KAH KAH KAH....MUREEED MUREED JILAT BONTOT....KAH KAH KAH....MAKAN TAIK BELAGAK SAMPAI LICIN...KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  4. kengkawan, demo buak senyap jah...pas tu demo ghoyak demo keno fitnah, pas tu demo ghoyak berjayo...kah kah kah...samo tak cam murid mail kacip....apo bezo belagak denge mail....bezonyo mail mandi kencing, belagak bg murid makan taik....sapo lagi jijik....kwang kwang kwang.

    ReplyDelete
  5. belagak buat2 tawadhu' lah konon, rendah diri, berserah pd Allah konon....fitnah org kutuk org tak ingat tuhan, berlagak sombong tak ingat tuhan....sekarang semua buat cam baru balik ikut mail kacip keluar tabligh....ha ha ha....lawak lawak....

    strategi pasal tak de point....dah KANTOI....strategi mail kacip jugak akhirnya digunakan...tu lah len kali jgn kutuk mail, last2 ikut gak ko stail mail kacip kan....sian...

    ReplyDelete
  6. haaa.. lebai ke tu? cak!!

    ReplyDelete
  7. artikel yang sebenar-benarnya ada kat sini http://www.sepohonjadi.com/v1/

    belagak2, bawak2la bertaubat..

    ReplyDelete
  8. Gosok jangan tak gosok sampai berkilat (bontot Belagak). Cian scan kasyaf kunun, kasyaf apa? kasyaf kubro? Yakin dengan Allah bukan dengan Belagak.

    ReplyDelete
  9. UMAR, aku suke hang bising-bising tentang belagak nih biar org bukak mate,tp hang jgn la keluar ayat lucah tentang bini die kt blog die..hang saiko gune ayat lain laa...ku rase mcm x sempurna ke"best"annya la...gune ayat lucah pon berdose woo..haha

    ReplyDelete
  10. Aku rasa blog umar ni akan mengungguli carta hits mengalahkan DS...Aku da scan

    ReplyDelete
  11. ok pas ni aku guna ayat lucu aje

    ReplyDelete
  12. Wah Sarip Dol ..ko ni memang betul la samseng kg dusun..bravo2

    ReplyDelete