8.7.10

Cabaran Sarip Dol kpd Belagak

ok.. matlamat saya bukak thread ni dah sampai ke penghujungnya. maka menyahut cabaran belagak dan rozaimy je yang belum lagi. ok.. saya nak sahut cabaran mereka sekarang. oleh itu adi, muadz dan hantuGiller yang baca post saya ini sila tolong maklumkan kat sifu segala sifu anda itu iaitu belagak aka Hanarudin dan adiknya Rozaimy. terima kasih.

CABARAN BELAGAK DAN ROZAIMY TERDAHULU DIBLOG DARULSAKA TERHADAP SAYA.

Rozaimy Baharuddin said...
sebenarnya anu karma telah dimatikan pun. Cuma tak tahu sapa yg buat. Tok Belagak tak buat pun...
Rupanya anu dia mati, dia syak Tok Belagak yg buat... tu yg dia hangin semacam aje....

habis dah trademark TB matikan anu...

so sila mai ke PRO DS utk membuktikan yg anu hang tak mati.. ada berani!!!!!
June 3, 2010 6:04 PM


Rozaimy Baharuddin said...
karma, ramai kata anu hang dah mati.
so kena mai PRO DS utk membuktikan kita orang salah scan...

itu aje aku minta, itu pun hang berpusing nak jawap..

bila dtg hang boleh tunjukkan anu hang yang tak mati tu.....

kalau tak mai PRO DS, aku anggap betullaa hang punya anu dah mati. END
June 4, 2010 1:22 AM

DARUL SAKA said...
Kesian kat DEN asal KOTE mati je DEN kono tuduh..itu hari satu Ustaz Darul tuduh DEN gak buek...Kesian kanlah kat DEN...Hari Jumaat ni...Kesian DEN...

Kata orang jangan suka cabar2 orang...kena dengan DEN takpolah..DEN kasi tau apo DEN nak buek in advance...Ini masuk forum orang cerita sudah lebih..orang lain dah lama bengang dengan Lu..Last2...mati Kote...Kesian Kote...itu yg ko hangin kat DEN semacam jo...Ko ingat DEN sorang jo mampu matikan Kote dalam dunia ni...Ado yg baru belajar..ado yg pertengahan ado yang dah mantap...Yg pasti asal mati KOTE je DEN gak kena tuduh...nasib..nasib..nasib

DEN punya trade mark kalau DEN buek...suruh perawat SCAN...Pasti ada MARK OF ZOLLO...Ingat tu MARK OF ZOLLO...MARK OF ZOLLO kat ANU ko. Sekurang kurangnya ko berterimakasih le pada siapa siapa pun yg buek KOTE ko Mampus..Takdelah ko melancap tak pasal jo...Kurang sikt dosa..Guru ko pun tak dapek nak tolong kan..

Camnilah sobab DEN ni mudah kesian..DEN ada ilmu yg ALLAH kasi untuk pulihkan...Tapi RM 3,000 ma...Kalau ada banyak tu kita muleh mula story...Ha..ha..ha.. DEN laughs All the way to the Bank..
June 3, 2010 6:39 PM

DARUL SAKA said...
Mai le sini...Rm 2000 ma....takan nyorok balik Internet je...DEN simpati gak sebab Kote ko mati...Tapi ikhlas..DEN cakap...Bukan DEN buek..tu orang lain...betul wa cakap lu..
June 3, 2010 9:09 PM

DARUL SAKA said...
Karma....ko marah aku pasal matikan kote ko ke ? Bukan aku yg buat ? Percayalah....ko masih tak nafikan kote ko mati...

Mari le sini...den offer rm 2,000 muleh repair kote ko...ini antara ko dan aku je...repair kote rm 2,000 je ..harga kawan2...tapi kat orang ko ceritalah rm 3,000...
June 4, 2010 1:51 AM



SAYA SAHUT

anda berdua wajib bertanggungjawab atas tuduhan yang anda berdua lemparkan atas saya dengan 'confident'nya. dan saya yakin anda berdua adalah orang-orang yang bertanggungjawab dan berani menghadapi saya.

dengan 'confident'nya anda berdua menyatakan kemaluan saya sudah mati dan anda berdua cabar saya untuk ke Darulsaka untuk melihat betapa terbukti benarnya scan anda. dan anda belagak.. anda minta saya bawa RM2000 untuk memulihkan kemaluan saya yang telah mati.

ok Rozaimy, saya akan datang ke DarulSaka dan belagak, saya akan bawa RM2000 untuk anda.

sekiranya kemaluan saya terbukti mati maka akan saya beri Rozaimy dan Belagak masing-masing RM2000 tapi jika sekiranya telah saya buktikan kemaluan saya tak mati maka Rozaimy dan belagak kena sediakan masing-masing RM5000 untuk diberikan kepada saya pada hari itu juga sebagai mengikut rentak cabaran mereka terhadap saya tempoh hari.

saya kira Rozaimy dan belagak pasti berani menyahut cabaran saya sebagaimana saya berani menyahut cabaran mereka.

ok, saya hanya tinggal menunggu maklum balas persetujuan dari anda berdua.

wasalam.

16 comments:

  1. cuba tanya anak murid belagak adakah ini judi....sila jawab....

    untuk belagak yg dah ketar lutut....sapa suruh lu cabar mencabar bro.....

    now lu dah jadi cam mail kacip......hidup umpama roda

    hari tu aku cabar mail kacip, sekarang aku lak kena cabar...padan muka aku....

    ReplyDelete
  2. wah sarip dol, kalau lu menang jgn lupa belanja aku yo

    f&d

    ReplyDelete
  3. PANAS PANAS...ADA YG DAH MENGGELETAR DLM KEPANASAN YG MELAMPAU NI.....

    ReplyDelete
  4. bertaubatlah belagak dan ngaku salah aje...habis cerita...
    murid2 ko dok telaah blog ni walaupun ko tak bg komen, habis lah ko....tinggal lah ko dgn murid yg setia pd raja je...
    tp brp ramai yg hardcore....sapa nak bayar sewa pro DS?
    pi mintak derma kat murid2 hardcore kau tu....diorang SAYANG SGT kat darulsaka....gunakan mereka sebaik2nya.

    ReplyDelete
  5. panazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    ReplyDelete
  6. wah jualan tiket den dah hampir sold out, cepat siapa cepat dia dapat....saksikan 2 jaguh berentap, satu jaguh temberang satu jaguh...jaguh apa ya...sarip dol kau jaguh apa??...ah motosikal jaguh laaa

    wa ha ha ha untung gua, jualan tiket laku gila...

    ReplyDelete
  7. den nak ikut den nak ikut....mari kita tengok org londeh suar....cepat....
    sorang londeh suar, sorang kena londeh kemaluan pasal scan bbbbaaaaiiiikkkkkkk punya scan....
    sorang lagi kena londeh poket....ekekeke ekekeke

    ReplyDelete
  8. Abisla belagak.....Nie show of the year nie...jom pakat ramai2..turut serta....apakata tanya sotong ajaib, sape yang akan menang..hehehhe

    ReplyDelete
  9. blagak..hai la blagak..aku kata jgn ko nak jugak
    skarg mane nak nyorok ni belalang..

    ReplyDelete
  10. syok sendiri..wakakaka

    ReplyDelete
  11. aku conpius la umar..hang member ngan sarip dol ke atau hang sarip dol...ape pun doa aku bersamamu..moge allah memudahkan perjuanganmu..tp kalo hang guna ayt lucah lagi aku piat telinga hang...

    ReplyDelete
  12. Post ini boleh dibaca di harmoni.org... boleh tengok apa orang lain komeng..

    Aku tak boleh tulis blog.. nanti aku tulis kalau dapat 'green light' ek eleh.. korang ingat hanarudin je kena tunggu lampu hijau?..

    mana dia anak murid DIN ni.. wah! dah kena staple mulut lah tu..

    DIN : jangan bagi sebarang komen DEN tongah tunggu clearance dari sifu kat langit nu.. kasi pelingkup semua..

    ReplyDelete
  13. Belagak nak SCAN masalah sendiri pun SENGGUGUT. Tapi kalau SCAN masalah pesakit Lancau je. Konon nye la. Aurad dan Yaasin dibuat untuk pembersihan. InsyaAllah harapan Belagak termakbul dengan pembersihan SCAN nya yang TEMBERANG.

    ReplyDelete
  14. Wahai nujum T** B******, nujum suka temberang

    Wahai nujum T** B******, nujum serekap jarang

    Walau begitu hatinya *** kian lama kian ****

    Hingga **** tersangat sayang

    Akir nya jadi ********

    ReplyDelete
  15. ok soli soli bang eddy, aku guna ayat lucu je now.

    aku copy paste from harmoni forum je...ni kata2 sarip dol....sarip dol adalah karma, aku umar....kalau ko tanya belagak n rozaimy umar=karma=jabat=sabri=xpert=murid mail kacip=wahabi, so semua salah....

    kalau scanner MRI kat hospital, 10 patient dia scan, semua salah...ko agak2 mana dorang letak scanner tu...

    kalau ko tanya aku, aku akan bawa scaner MRI tu ke PRO DARUL SAKA tempat pembuangan SCANNER...ha ha ha

    ReplyDelete
  16. Hey ..bengang dah lama bengang
    sudah tak boleh nak buat apa
    yea yea yea
    tak nak jadi soh chai

    Jangan jadi soh chai { xpdc]

    ReplyDelete