28.2.11

Membuang Saka Sambil Menderma


Seperti yang DEN janjikan hadiah istimewa ...

Offer buang Saka secara jarak jauh. Sila bank in kan rm 50 di mana2 akaun yang tertera dibawah. Kemudian email pada DEN slip pembayaran. Dulu DEN pernah buat at rm 30..lepas buang ramai tak bank in pun walhal itu untuk sumbangan Surau di Sg Besi..lantak korang le..So untuk mengelak perkara yang sama..DEN minta kasi proof.

Kempen bermula hari ini sehingga 15.Apr.2011 sahaja.

Just sediakan air mineral 2 botol dan limau nipis 12 biji. Den buang saka tak guna barang cuma ini untuk precaution incase ada side effect.

http://www.maahadtahfizalkholidi.blogspot.com/

Sila baca blog diatas.

Maahad Tahfiz al Kholidi akaun no 5520 2202 1434 Maybank Islamik Berhad.

Sebenarnya tidak terhad kepada sekolah tahfiz diatas..kalau ada sekolah pondok yang memerlukan derma...please give the info.

5 comments:

  1. alhamdulillah...haa kan baik tok belagak tu, cam baik ada makna je..siap ada expired lagi.

    ReplyDelete
  2. Bagus umar akhirnya kau telah berbakti kepada kami...pasal kau dok kutuk dia makan duit, akhirnya dia dah kurangkan bayaran buang saka

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, tok dah kurang kan dah yuran buang saka n siap suruh derma lagi...cam janji pilihanraya je tok....siap ada expired 15 april, yelah nak menyerlahkan kebenaran n kebaikan.

    Persoalannya boleh buang ke saka tu....yg dah dibuang dulu2 tu tapi tak de apa2 kesan pun, dah lepas 6 bulan dah....takkan tak de refund kot..

    pada pendapat saya yang bebal ni, kalau nak derma tu derma ajelah, tak yah la pasal nak buang saka baru nak derma, buang saka MEMBOHONG tu nak buat apanya....buat bang belagak, tak payah lah nak memperbodohkan org ramai...duit haram yg bang belagak amik drp saya pasal buang saka tu saya tak halalkan dunia akhirat.

    ReplyDelete
  4. Biasalah nak cover..tunjuk tawadhu..tapi ati busuk

    ReplyDelete