26.2.11

Komen drp blog DS dlm post Mulut Masin:

"Alhamdulillah selepas tepon tok arituh.. dengan keizinan Allah s.w.t saya sekrg da semakin sembuh da... buat pengetahuan saya xpenah pon jumpe ngan tok.. cume berckp dengan tok dalam telefon.. dan lagi saya dok brunei jea..lepas jea 5-10min call.. ade semcm yg jadi atas diri saya.. tetibe tubuh saya panas.. dari tengkuk. sampai la kebawah.. pelik tapi ne la kenyataannyer. saya punyer body mmg da lame asyik sejuk jea.. slalu sakit2.. kalau xsilap nak scan ne hati mesti bersih + ikhlas kot.. (betulkan jika saya salah) sebab ne dari ustaz yang pernah nak biarkan saya tgk sendiri ape yg terjadi dengan hanya membasa al-ikhlas sebanyak2nyer dan bermohon pada Allah. tapi yeala da geram sgt + hati xikhlas kot so xnampak la.. org yg slalu tgk bende2 camne pon biasanyer dulu slalu nampak but bile kne suh tgkkan saya. sebab saya xley tgk sendiri.. dia pon xnampak (yeala kazen so mmg panas ati sape yg buat kat saya)pada yang xpercaye ilmu scan2 ne..mmg korg cetek ilmu sgt.. dan pada para pemfitnah2 DS and Tok Belagak.. saya doakan semoga Allah membukakan hati korang supaya sedar akan kesalahan korg n sempat bertaubat sebelum ajal menjemput korg.. *peace no war*"

Den tak kata salah den tak kata betul....ni den dpt email drp seseorang lak:

"Saya **********, saya ada call Rozaimy suruh scan saya, katanya ada saka, lps tu dia buangkan saka dari jauh, katanya dia halau je, kalau nak buang terus RM130, so dipendekkan cerita, katanya dia rujuk pada Tok Belagak

No comments:

Post a Comment