7.3.11

Pengumuman : Lebai Tanah Jawi


Perhatian dan Pengumuman :

Lebai Tanah Jawi bukanlah lagi Ahli Darulsaka. Maka mana2 kenyataan beliau bukanlah kenyataan
rasmi Darulsaka. Jika ada pesakit2 berjumpa beliau..itu atas risiko sendiri.

Pihak Darulsaka akan mengeluarkan nama penuh beliau serta alamat serta no untuk menghubungi beliau serta GAMBAR beliau bila2 masa sahaja untuk tujuan melindungi Darulsaka dari di gunakan untuk kepentingan peribadi.

Ini supaya tidak ada pesakit yang terpedaya memandangkan beliau pernah belajar dengan Pihak Darulsaka. Sebarang risiko pesakit adalah tangungan sendiri tanpa melibatkan darulsaka.

Ada lapuran pihak yang menjual minyak Jaro tanpa kebenaran. Ini akan disiasat dan juga akan di siarkan semua data peribadi di sini.

6 comments:

  1. bangang la ko ni belagak....memang le kenyataan dia bukan kenyataan DS....dah habih daya dah ke belagak?

    Apa tak matikan je kote lebai tu....nama dah ada, rupa pun dah kenal....so dah pun terbukti kepada totok sekelian yg sebenarnya belagak telah memperdaya anda dengan ilmu mati kotenya.....

    Kalau dia hebat sgt tak yah le nak bg kenyataan cam ni, kasi buta je mata lebai (dia kan boleh buat macam2)..terus lebai tak leh dah nak mengadap laptop....case close...itu pun nak bg tau ke?

    tapi mampu ke kau belagak....kalau bomoh hitam, siap hantar jurus dr jauh tu, habis terbalik semua peralatan perbomohan...ikut scan PB ko lah.....

    ini adalah satu kemenangan bagi lebai.

    ReplyDelete
  2. Hebat si Lebai ni, Tak sabau nak natap wajah lebai. Sifu segala sifu pun terketar2 dgn Lebai.

    ReplyDelete
  3. 1. Belagak kata "... memandangkan beliau pernah belajar dengan Pihak Darulsaka...
    Kesimpulan...
    Lebai memang sah anak murid belagak (sekarang digelar bekas anak murid). Persoalan, (i) Mengapa Lebai menentang belagak? (ii) apa yang Lebai belajar dengan belagak, ilmu perubatan kah? ilmu tauhid kah? ilmu tarekat kah? ilmu putar alam kah?

    2. Belagak kata "Lebai Tanah Jawi bukanlah lagi Ahli Darulsaka. Maka mana2 kenyataan beliau bukanlah kenyataan rasmi Darulsaka...."
    Kesimpulan...
    Ada perbezaan antara bekas anak murid dan ahli Darulsaka. Persoalan, (i) Anak murid secara automatik ahli darulsaka atau hanya yang berdaftar secara rasmi dianggap ahli darulsaka? (ii) Kenyataan yang mana Lebai keluarkan boleh dirujuk sebagai kenyataan Darulsaka - Belagak suka temberangkah? Belagak mengubat orang tak sembuh-sembuhkah? atau yang mana????

    3. Belagak kata "Jika ada pesakit2 berjumpa beliau..itu atas risiko sendiri."
    Kesimpulan...
    Memang sah berapa % tah (sampai belagak pun tak leh nak kira) memang ada orang berjumpa dengan Lebai. Persoalan, (i) Siapa, mengapa dan untuk apa (ii) Antara Lebai dan belagak siapa yang teror mengubat orang, bekas anak murid kah? atau guru kah? (iii) Lebai boleh merawatkah? (iv) Anda pasti mereka yang berjumpa Lebai untuk berubat? Pasti! atau mereka datang untuk penjelasan (macam tak bagi orang jumpa Lebai je)

    4. Belagak kata "Ada lapuran pihak yang menjual minyak Jaro tanpa kebenaran. Ini akan disiasat dan juga akan di siarkan semua data peribadi di sini..."
    Kesimpulan...
    Minyak Jaro produk darulsaka. Persoalan (i) sudah ada hak paten? (ii) Sudah dapat kelulusan Kementerian Kesihatan? (ii) apa kaitan minyak jaro dengan Lebai - marah nyamok habis kelambu dibakar

    5. Belagak kata "Pihak Darulsaka akan mengeluarkan nama penuh beliau serta alamat serta no untuk menghubungi beliau serta GAMBAR beliau bila2 masa sahaja untuk tujuan melindungi Darulsaka dari di gunakan untuk kepentingan peribadi"
    Kesimpulan atas segala kesimpulan...
    Sifu segala sifu terpaksa buat penafian.Persoalan (i) Lebai dipihak mana, bak kata orang berani kerana benar, takut kerana salah (dah ramai tahu alamat dan no. tel. lebai... lama dahhhhhhhhhh)(ii) Lebai tabur pasir lam periuk nasi Darulsaka ke? (ii) mengapa perlu dihubungi si Lebai, perang psikologi ka?

    5.

    ReplyDelete
  4. Lebai, elok kalau disiarkan sekali gambar dan biodata MAT JALI MAT SAMIN ha ha.

    ReplyDelete
  5. salam 1 malaysia!!!

    ReplyDelete
  6. berapa ramai ntahlah orang dungu yang dah disesatkan oleh belagak celaka ni...

    ReplyDelete