7.1.11

Ust, budak tahfiz dirasuk gay - from rozaimy.komputer.com.my

Ni adalah post asal dalam blog rozaimy.komputer.com.my (adik belagak) yang telah didelete oleh beliau.

Layannnnzzzz...................


"Ada seorang patient/kawan kat situ cerita, dia dulu ada jemput Ustaz L* dari Sg Pusu utk merawat drebarnya yang ada masalah sikit. Ustaz tu mai le, pasal org dah jemput. So Ustaz tu suruh le drebar tu masuk dalam bilik utk sesi rawatan. Tak ada org syak apa-apa le, ye laaa ustaz tu lelaki dan drebar dia pun lelaki.
Dekat sejam le baru habis sesi rawatan. Habis macam tu aje le ceritanya.

Tak lama lepas tu baru le Boss drebar tu tahu pasal apa lama sangat merawat.
Rupanya kena urut spesel, kiranya drebar tu hilang teruna le masa tu. Selalunya kita dengar patient perempuan di perlakukan mmmmmmmm..., sekarang ni patient lelaki pun dah tidak selamat....

Aku pun tanya le Tok Belagak, bukan ke dia dpt ilmu berubat tu dgn berzikir dan lepas balik dari Mekah dia dpt ilmu utk berubat (dgn kata lain, Ustaz ni dapat ilmu berubat tanpa berguru).

Tok Belagak cakap: "itu cakap dia, patutle semua patient perempuan dia suruh pakai tudung labuh utk jumpa dia, rupanya dia tak ada nafsu kat perempuan"

Aku tanya: "habis tu, ada ke patient lelaki kat sini yg kena liwat"


Tok Belagak: "mana dia berani buat kat Malaysia ..................... (panjang ceritanya tetapi pasal dlm kategori 18sx aku tak le nak tulis le)

yang kelakar gila bila Tok Belagak suruh guru dia scan ustaz tu (utk reconfirm betul ke Ustaz tu meliwat drebar tu). Guru tu balas: "kenapa teruk sangat sampai drebar tu kena rukuk dan Ustaz tu dok berdiri belakang?"

Tok Belagak jawap "berdepan mana boleh, tu yg depa dok macam tu"

fyi, Guru kepada Tok Belagak buta/hampir tak nampak apa-apa dalam dunia nyata. tu yg dia tak tahu tu GAYA apa... he he he

Memandang Tok Belagak pernah jumpa ustaz tu, so dia sms le Ustaz tu.
"I know what u did in Brunei". Ustaz tu tak balas pulak.......

Moral of the story:
Kalau pi berubat, make sure tidak tinggalkan patient tu seorg diri dgn perawat,
tak kirale patient tu lelaki atau perempuan."


Ini pula ialah komen daripada (dipercayai) org yang dituduh:

Ini kenyataan kamu dlm post bertajuk "Ust, budak tahfiz dirasuk gay" dan post itu telah pun diblock....perbuatan kamu memblock post tersebut shj sudah pun menunjukkan yg kamu berasa bersalah.

Ramai dah tahu tembelang kamu dan abg kamu. Apatah lagi Allah swt yg Maha Mengetahui.

Satu fitnah shj kpd seorang hamba Allah, sudah cukup untuk membolehkan segala dakwaan/kenyataan/sumpah kamu selepas itu tidak boleh diterima (ini hukum syara'), apatah lagi segala ilmu yg kamu dan abg kamu turunkan.

Saya berserah ke hadhrat Allah swt atas segala fitnah kamu. Ingatlah tiada siksaan dunia yg boleh dibandingkan dgn siksaan di akhirat.

Ingatlah bertaubatlah sebelum terlewat. Saya boleh memaafkan kamu asal saja kamu mengaku bersalah dan meminta maaf kpd saya, sebagai insan biasa kita tak terlepas drp melakukan kesilapan...akan tetapi jgn ego untuk meminta maaf atas kesalahan kita. Dgn Allah swt kita boleh minta maaf krn Allah maha pengampun, tp dgn manusia yg serba lemah ini, belum tentu mereka boleh melepaskan begitu shj.

Kamu boleh delete komen saya, krn saya tahu kamu memang tak berani berdepan dgn kenyataan yg kamu buat sendiri. Bertanggungjawablah atas kenyataan kamu. Kamu tahu yg saya tidak fitnah kamu, bukti kamu fitnah saya, kamu sedia maklum dan sedia tahu kerana kamu yg menaipnya. Kamu telah melakukan pembohongan 2 kali terhadap saya, pertama kamu fitnah saya meliwat, kedua kamu fitnah saya memfitnah kamu.

Saya mewakili anak dan isteri kamu, merasa teramat malu atas perbuatan kamu yg langsung tak 'gentle'. Baling batu sembunyi tangan. Kalau kamu 'gentle' sila jgn delete komen saya ini.

3 comments:

  1. Abg Rozaimy Baharuddin sila jawab benar atau salah.

    Ada blog, siap main tuduh2 ikut sedap scan.... kalau org lain cakap abg kata fitnah.....kenapa tak jawab takut ke?

    ReplyDelete
  2. org yg ade scan ni keje dia dok nak menscan org je ke? dorg xreti lakukan siasatan memungut bukti2 ke? camtu sng ler kalo dorg ni keje pulis xyah gi tempat kejadian..just dok goyang kaki jek kat gumah dah leh settle kes. let say kata nak mengkomersilkan kaedah scan sgt la kan. cam kat blog dia kan ramai penyukung suh dia bukak skolah

    ReplyDelete
  3. Doa ustz Lokman makbul...tu pasal anak2 pak Baharudin kaki temberang diperlekeh org siang malam..tih..he..he

    p/s - tiap2 hari kutukan penipu dunia kembali semula kepada si penipu

    ReplyDelete