Post Last Edit by rozaimy at 23-10-2009 18:03
kupia, cerita pasal patient lari adalah rahsia sepatutnya. Tetapi aku nak bongkar sedikit

nick dia adalah alif....... (nick dlm forum harmonisers) ... kupia, cerita pasal patient lari adalah rahsia sepatutnya. Tetapi aku nak bongkar sedikit

nick dia adalah alif....... (nick dlm forum harmonisers), yg mula rawat adalah abg ramz dari www.rawatansihir.com. Malangnya anak beliau telah diketuk utk menyeksa jin dalam badan anak tersebut. Habis bengkak badan-badan. Utk pengesahan sila rujuk sendiri dgn patient atau dgn abg ramz. Lepas tu baru dia rujuk kepada aku dan Tok Belagak. Guru tok belagak ada dua, seorang dah meninggal dunia arwah Haji Anuar (pengasas Silat Gayong Fatani), Tuan guru Harun Din pasti kenal sebab modul darul syirak ada diserahkan kepada Arwah Haji Anuar utk dinilai. Guru lain Tok Belagak adalah seorg guru yg buta duduk di negeri sembilan. (keh keh keh bukan buta tapi kero nama Mat Jali b. Mat Samin di Kg. Dulang,Jelebu)




kupia, walaupun you tidak mengaku sebagai perawat, tetapi you ada belajar dari Darus Salam, SEBAB,

jin dlm badan you sama dgn jin yg ada dlm badan Ustaz Ismail Kamus. (ini utk jawapan kepada soalan jinkepalabotak) Memang ada orang kata jin dlm ustaz ismail kamus adalah tok syiekh, dan ada juga kata qadam dari amalan. Jangan tertipu. Tuan Guru Harun Din yg lagi lama jadi perawat tak apa pun qadam. Mengarut semua tu.

Kupia, you mungkin kata mana ada, aku fitnah kata you ada jin. Nak bukti senang aje. Itu pun kalau you berani le, sila jumpa ustaz jahid utk pengesahan. Kepada edy (perawat bss), aku tahu yang you dan otai-otai BSS tahu yg majoriti sapa yg belajar dari Ustaz Ismail Kamus pasti ada jin pendamping dalam badan mereka. Boleh pergi website darus salam dan tengok.