13.6.10

Temberang yg ke berapa ntah

COO

Selepas sekian solat hajat dan yasin 40 dan Aurad nampaknya seorang sudah menampakan Notis Kematian dalam petunjuk didalam mimpi sesudah solat hajat SAQJ malam tadi...

he he.he..Honeymoon di Cameron Highland...

Darulsaka Telekom

Aik kata scan hebat, sampai ke sudah tak jumpa2 siapa musuh dlm selimut, musuh dlm lipatan apatah lagi nak cari Karma dan Umar......dah lah Sabri n Xpert terkena tempias....musuh semua alhamdulillah sihat wal afiat belaka.....pas tu kata lagi 7 hari pulok, pas tu lagi 14 hari pulok, pas tu lagi 40 hari pulok, pas tu kata dah mampos dah....pulok........kesian aku kat murid2 dia....apa nak buek ati dah itam...camtu lah.

9 comments:

  1. Wah hebat Sheikah Abdul Qadir Jailani (SAQJ) dtg tolong tuh...hu hu hu hu hu hu hu hu hu hu....aku zikir daaaa....tak pe kita tengok sambungan temberang paling hebat abad ini.....cari akal bro jangan tak cari....

    nak tengok post lama layari www.tokbelagak1.blogspot.com juga www.sabritpm.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Oleh kerana Tok Belagak tengah syok bercuti jadi den sampaikan pesanan dio khas buek ekau yo.

    Tok Belagak sendiri akan figth dongan ekau dan sampai seluruh keturunan ekau termasuk la mak bapak adik-beradik dan lain-lain

    ReplyDelete
  3. Notis kematian tu....Power gila...kira cam notis nak berenti keja lah ya tok....notis dia brp hari 40 hari kot.....kah kah kah...lps 40 hari tak mati lagi, pas tu apa pulak....mungkin notis 40 tahun pulok...he he he...KESIAN AKU DGN MURID2 BELAGAK NI....NI DAH KIRA KES BERIMAN DENGAN BELAGAK DAH....NAHARUDIN AL-AMIN, SEMUA YG DIA CAKAP BENAR2 BELAKA...org combine hantar jin kat dia...talak lut maa..kahkahkah...talak lut ma....walaupun aku ada jin tapi aku tak kan hantar kat kau la belagak, buat apa aku beli mahal2 nak hantar kat kau....jin aku banyak dr Thailand satu je dr US nama dia Levi's kah kah kah....kalau nak beli sendiri la bro...tp lu org tua mana pakai itu jin, pakai slack sudah la...kang org kata org tua tak sedar diri....dah lah tipu duit org.

    Kesian belagak terkial2 nak scan, MARUAH dah tak tahu letak kat mana....SIFU SEGALA SIFU...kunun....kah kah kah

    ReplyDelete
  4. copy dr forum harmoni

    belagak said
    bagusla dah bersumpah,tp betulke dia yg type sumpah tu,or dia suh bini dia type pakai hp dia,bini dia mmgla tak pandai solat malaikat(den dulupun masa kocik2 suka main sumpah2 ni,dlm hati ckp lain)...cabaran dr blog tok belagak tu ialah,sumpah bersandarkan talak 3 kepada toh puan......setakat sumpah pakai email apa kelas,saiful buhari lagi berani...dlm masjid bebb,siap lafaz lagi,mana ada pakai email..kut ilmu baru boleh pakai kut
    den takda pun bemusuh ngn belagak sebenarnya,bagi den apa yg dia buat sebenarnya mulia..mengajar tentang aurad,solat hajat,yasin...tapi yg den bengang dia terlalu angkuh,makin lama makin angkuh...makin riak..semua org kat dunia ni kena tunduk kat dia..DIA LA SIFU SEGALA SIFU...gila ke mengaku sifu segala sifu..kalu dia jumpa sifu aku macm langit dgn bumi..penah ko jumpa perawat siap bagi duit pada org yg sakit...sebab org yg sakit tu takda duit..dia genggam kertas putih,then salam pada pesakit,kertas tu atas izin allah jadi duit..dan mengikut sumber yg aku tau..dia boleh keluarkan sehingga RM 1500 sehari utk kegunaan dia...langsung dia tak berani mengaku dia sifu or guru,malah sifu segala sifu lagi dia takut..dia hanya mengaku dia HAMBA ALLAH yg ada sedikit kelebihan..sekiranya ada org kena sihir pakai patung,depan pesakit dia tarik patung tu sampai dlm rumah dia...forumer2 semua...ini bru dikatakan terbaik..di johor nama dia wak .....dia boleh ghaib ketika solat dgn tubuh fizik skali pg ke MAKKAH,dia merawat org jugak...ramai menteri yg pergi jumpa dia sebelum pilihinraya...di port dickson sebelum pilihinraya..seorang kiyai dijemput dtg dr indon(perubatan jugak) untuk block sihir2 dr ahli politik...depan mata beb..badan boleh jalan tembus dinding,ini tak pakai keluar roh tau,ini tubuh fizik....yang paling best AYAH PIN,korang tau kenapa dia ramai pengikut...sebab org lumpuh dtg jumpa dia,dia usap kaki org tu ngn tangan,terus boleh bangun..ni pakai ilmu Jin je dah terhebat,aku nak tanya belagak boleh lawan ayah pin ke?Huh??usap kaki org terus bangun,ni si ayah pin pakai ilmu sesat je..so kalu kau mewakili ORG ISLAM SIFU SEGALA SIFU kau jgn malukan SIFU SEGALA SIFU ISLAM DALAM PERUBATAN,sebab kalu ko mengaku boleh,ada ramai org lumpuh bakal beratur jumpa kauu...aku nak semua org kat sini sedar,yg aku takda fitnah apa pun pasal belagak atau memburuk2kan dia,aku cuma nak dia sedar,apa yg dia ckp umpama dia berada dalam pemikiran khyalayan dia sendiri,rakan seguru aku dulu pun mcm ni,wali jumpa dia la,kalu dia solat ada 100wali solat ngn dia la,naik makam la,mcm giler isim...dan dia berpegang teguh dgn ISIM dia tu..berhati-hatila..kalu benar belagak anda SIFU SEGALA SIFU dlm perubatan,DEMI ALLAH bukan aku aje,ada ramai yg akan tunduk dan jadi murid ko...tapi kalu kau sekadar bercakap angkuh dan berlagak bila berkata2,n tak mampu buktikan di depan mata seperti sifu2 yg lain,lebih baik kau tarik balik kata-kata angkuh kau..PULANGKAN KEMBALI KEPADA ALLAH segala HAKNYA..
    lagi satu pasal scan..scan adalah ilmu yg paling bahaya sekali,kerana scan anda mampu menembus alam ghaib,ketika inilah syaitan2 berumur puluhan ribu tahun akan datang menyesatkan anda,sungguh tinggi ilmu diorang sehingga boleh mengaji dan menceritakan perihal rahsia-rahsia ALlah kononya,sebenarnya tak lain tak bukan screen yg kita tgk tu cuma khayalan dari kuncu2 iblis..ketikalah dia akan dtg dan berkata makam anda telah naik...tak payah solat 5 waktu dah,scan masa depan..tunjukan syurga khyalan yg kononnya tempat kita telah ditentukan(ingat Azazil diturukan dr syurga,dia tau bagaimana bentuk syurga)..aku hanya menceritakan pengalaman aku...pesan GURU ku,belajar hakikat pegang syariat,jgn sesekali tinggalkan syariat...pesan guruku lagi,belajar sifat 20 dulu sebelum masuk alam hakikat..maaf sekiranya kata2 aku diatas mengguris hati sesiapa

    ReplyDelete
  5. Ikut resmi padi, makin berisi makin tunduk
    Jgn ikut resmi ayam, bertelur sebiji riuh sekampung.

    Den nak buktikan yg Sifu segala Sifu ni tarapapa.

    So dah terbukti dah semua yg dicakapkannya dlm blog tu ibarat tin kosong. Buktinya, den pun dia tak kenal kata leh scan....tp sampai laa pun tak jumpa.....MATI KOTE....kesian kat murid dia semua kena pegang kote....

    Bukti lain, dulu dgn penuh riak, sombong, ujub, takbur, cabar sana cabar sini....sekarang diam menikus....SIAP FILTER POSTING LAGI....pasal rahsia dia satu2 dikeluarkan....tq Sabritpm...

    Tok Keramat nanti bagi email kat aku di umarkhattab57@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Sdr Umar,

    Saya tak bercadang lagi utk letak ruang komen di Blog saya itu. Nanti lah insyaAllah kalau ada umur saya pertimbangkan. Tapi kalau ada apa-apa boleh saja e-mel kepada saya.jabatqalbu@gmail.com.

    ReplyDelete
  7. lagi lagi dan lagi...........

    ReplyDelete