29.6.10

Aku baru balik

Aku baru balik dr umrah.

So, korang pk lah sendiri ttg scan tok korang tu betul ke idak....

Aku dikatakannya bukan Islam, pandai ilmu siam dll.....aku sebenarnya tak de apa2 pun. Cuma bila baca blog dia byk yg temberang, ditambah dgn sifat ujub n takburnya dan dijilat pulak oleh anak muridnya....aku dpt rasakan kalau aku tak cegah drp awal akan ke arah taksub kpd guru yg melampau2 dan akan menuju kpd kesesatan....baiklah sabri n shahril (org rapat n org dalam) dah bagi komen yg boleh dinilai oleh public, kalau nak suruh murid dia nilai, kirim salam lah....namapun taksub....korang cakap apa pun tak jalan.

Ini mungkin post aku yg terakhir. Mungkin aje...

Kita buat post mortem....

Benda terjadi pasal komen Karma (aku pun tak kenal sapa dia ni), sabri pun nyampuk sama tapi nada dia ok....mulanya Karma ni dituduh sbg mamat pendek yg guna nama Badaruddin Helmi dlm facebook, so mamat ni tak pueh ati, dia wujudkan blog darulsakat...padahal bukan dia pun yg bernick Karma tu.....so ini scan ke serkap jarang? Fikir2kanlah.

Bila dia tengok cam ada turutan komen drp karma n sabri, dia tuduh sabri lak...bertalu2 sms n call tanya.....'kau ke karma tu sabri'...dah dia nafikan pun dia org tuduh gak...belagak n guru dia yg buta (mata hati) tu pun tuduh gak...scan kununnya lah...sampai sabri naik angin, dia post dlm blog dia sendiri....sapa nak baca boleh baca di www.sabritpm.blogspot.com.

Dalam masa yg sama diorang tuduh si sabri ni sbg jabat gak, blog jabat adalah www.darulsesat.blogspot.com.....hek eleh....come on lah, takkan belagak tak boleh dijentik

So puas le diorang jurus si sabri ni tapi tak kojol2, makin galak adalah...so korang agak2lah jurus diorang ni hebat benar ke atau syok sendiri je mcm si Rozaimy dlm blog dia tu....zass sana zass sini rupanya syok sendiri, terbahak2 setan ketawa...kah kah kah...

Habis jurus dan senjata ghaib....dia buat yasin 40 lah yasin 7 mubin lak...tak mampos2 si sabri ni jugak....so kalau takat nak suruh belagak ke rozaimy ke buat serang balas....buat peghabih duit je kat bomoh temberang ni....syok sendiri je....

Sabri dgn rileknya ajak belagak bersumpah cerai bini talak 3 bahawa dia bukan karma atau umar....mana si belagak nak bersumpah maa....cerai bini talak 3 tu....sebab dia tahu dia punya scan tu sebenarnya temberang je...mati kote tu temberang je....kalau tak takkan sabri tu tak mati kotenya...camana aku tau? sabri yg cakap....

Aku lak yg bernama Umar masuk menkomen dlm blog, komen aku biasalah, org kurang ajar aku balas kurang ajar je....tp aku tekankan tak de apa2 benda pun jadi pada aku walau diorang scan ke jurus ke senjata ghaib ke yasin 7 mubin ke yasin 40 ke solat hajat ke....yg menjatuhkan hukuman hanya Allah swt...bukan belagak....kote aku....kah kah kah....mlm tadi baru main dgn mini aku.....

Dan aku pun dituduh sbg Karma dan Sabri......pas tu kununnya belagak jurus ke kami lah kununnya....dan rentunglah si karma dan umar....sebab dah tak komen lagi dlm blog dia....kah kah kah....punyalah penakutnya belagak dan nak jaga reputasi dia, dia FILTER KOMEN wa cakap lu, perkara dayus yg amat yg pernah dilakukan oleh belagak....aku yg dah tak respek dia (sebab aku penah suruh dia scan org dah mati pun dia boleh scan, so korang boleh caya ke scan dia) terus bertambah2 tak respek pd dia.....NO BALL PUNYA ORG. ADA KE FILTER KOMEN ORG....MAU TAK NYA...MAU JAGA PERIUK NASI MAA....KALAU KANTOI BISNES TATAK JALAN...LUIT TATAK MASYUK...RM130 SATU KEPALA...PALING KURANG!!

Pas tu aku pun disebabkan takleh komen dlm blog darulsaka, aku buat blog ni...lps aku buat lebai tanah jawi lak buat blog tokbelagak-tokbelagak. Lebai ni lagi banyak tahu pasal belagak pasal dia anak murid belagak.

ok nanti aku sambung......

9 comments:

  1. Berani dalam ni, jer... jumpa face to face, tengok.. kentut la ko ni.. heh

    ReplyDelete
  2. Laa, kan umar ni tau beberapa perkara yang murid baru tak mungkin tau apatah lagi murid yang jarang jumpa belagak. Aku rasa dia dah pun face to face ngan belagak....cuma belagak tak tau.

    ReplyDelete
  3. bg jer umar jawab dulu.. dia pun tau dari org lain, tuuu... mana dia berani face 2 face, nih..
    org mcm ni berani dalam blog jer.. kalau kat luar? hampeh..

    ReplyDelete
  4. korang mana layak nak face to face dgn aku, tok ko pun belum layak lagi...inikan pula korang....aku adalah raja sifu segala sifu...kah kah kah.....aku boleh cover diri aku drp discan korang...kah kah kah...korang mmg otak udang...leh percaya benda2 mengarut cam ni kan...kesian.....

    kalau korang buat satu blog kutuk tok ko....n ko suruh tok ko cari sapa org nya pun dia takkan tahu...itu dah jadi timbang tara samada tok ko tu benar atau tok ko tu salah.....sian2...habih kan duit utk tok korang....satu masa nanti akan terpacul drp hati korang....Umar adalah benar dan dia buat ni semua tanpa minta apa2 balasan....

    ReplyDelete
  5. Hahaha... ape punye bodoh punye olang..

    mmg ler dier tak tau..tapi Allah tau, beb!

    Gua tak mintak dengan dia beb, tapi gua mintak dengan Allah utk tunjukkan siapa lu.. kah..kah..

    Dia pun ajar mintak dengan Allah..

    Lu cakap banyak ler.. sekarang gua tanya lu.. siapa nama wa?? lu kan raja sifu segala sifu..

    hah.. apa lagi raja sifu? sapa nama gua?
    kah..kah..kah.. bodoh punye olang..

    ReplyDelete
  6. Alo raja sifu...
    cepat, maa.. siapa nama wa, maa...

    ini boloh punye olang..

    ReplyDelete
  7. td kate minta pada Allah, ni dah lain pulak...punye le bengong...

    ReplyDelete
  8. nanti wa nak pegi jumpa rasulullah kat khemah dia ekekeke...

    kalau lu nak jumpa gua lu mana layak, tok lu pun belum tentu layak...tapi kalau dia nak jugak jumpa gua, mlm ni gua tunggu di langit ke 4...jam 9mlm waktu malaysia. kalau dia tak dtg, sah lah dia pembohong....ekekekeke

    ReplyDelete