13.6.10

SPY

Arakian tersebutlah kisah sifu segala sifu yg berkebolehan membuang saka bawah 10 saat pada harga RM130. Kehebatannya melangkaui hingga ke Madagascar jajahan takluknya. Yg lebih hebat ialah scannya, tanyalah siapa shj yg berpenyakit fizikal, mental atau spiritual boleh diberitahu secara terus hanya melalui nama, maka berbondong-bondonglah umat berotak dungu menelefon bertanyakan itu dan ini.....kehebatannya melangkaui alam semesta hatta ALAM KUBUR pun boleh dijengahnya....Disebabkan ketinggian ilmunya maka dicabarnya lah segala perguruan2 yang berada disekeliling jajahan takluknya untuk beradu tenaga atau apa-apa sahaja dengannya kerana pada hematnya dialah yang paling berilmu dan berdarjat tinggi....seluruh perguruan lain ilmunya hanya di bawah tapak kaki kirinya sahaja adanya.....

Tapi itu cerita zaman dulu lah bro....sekarang org kutuk bini dia pun dia cool aje kah kah kah.....nak cari sapa kutuk dia pun berposak....tuduh sana tuduh sini....aikk kata semua org ilmu bawah tapak kaki kiri ko aje....apasal nak cari aku sampai nak kena tapis mailing list la, tuju sana tuju sini tuju sabri, tuju xpert......apasal bro....mana scan kasyaf ko.....

SO AKU NAK TANYA KAU SEKARANG MANA PEGI KEHEBATAN ILMU YG KAU CANANG2KAN TU? APASAL SEKARANG DAH TAWADHU' BARU MASUK TABLIGH KE...HA HA HA....TGH KELUAR 40 HARI KE...HA HA HA....ORG BEBAS BACA EMAIL DLM MAILING LIST TU PUN KO BERPOSAK NAK CARI, NAK BUAT MAILING LIST BARU LAH....

UNTUK PENGETAHUAN KO...AKU BLOGGING NI DR SYURGA PASAL KO DAH BACA AURAD SAMPAI AKU HANGUS....BARU JAP TADI AKU BALUN 17 BIDADARI SERENTAK DENGAN KOTE YG KAU DAH MATI KAN....KAH KAH KAH....BAIK KO MATIKAN KALAU TAK AKU BALUN 50 BIDADARI SERENTAK....PENAT BEB.....BAIK DULU AKU SELALU HIRUP TRIBULUS KO....KALAU TAK PATAH DAYUNG TU.

KORANG NAK AKU BG TAU KE SAPA AKU SEBENARNYA....TP ADA SYARATNYA...SYARATNYA IALAH .....NANTI DEN KHOBARKAN

7 comments:

  1. Tok Belagak masih lagi bercuti jadi den sampaikan la pesanan dia. Tok Belagak minta ko bergabung seluruh perguruan lawan dia sebab takde apo2 serangan pun yang sampai kat dia dalam masa dua minggu ni

    ReplyDelete
  2. woi.. bila nak berdepan dgn tok belagak, nih..??
    sembang2 deras mcm ni apa keleess, beb..

    lu cakap tak serupa bikin la, badol..

    ReplyDelete
  3. Nama ko ni Razak kan, ko bukan Islam pun

    ReplyDelete
  4. Hebat betul scan kau lah tujuhtujuh, ha ha ha aku bukan islam....so kalau aku islam ko apa pulak?

    dah le guru ko dah mengkapirkan diri sendiri...tu pun ko tak paham....

    ReplyDelete
  5. tujuh tujuh....biar lah dio nak nyorok...bukan ada berani kek ati dio tu...setakat blog kat cyber cafe berani la...

    ReplyDelete